Segona edició del taller twitter per les entitats

Finalitzat el Taller Hootsuite, la Regidoria de Participació ciutadana i Entitats, ja te preparat el darrer taller del primer semestre d’enguany. La segona edició del Taller de Twitter que, aquest cop, se celebrarà en dimarts i dijous per donar cabuda a les entitats que en la primera edició no els va ser possible assistir.

Més d’una cinquantena d’alumnes pertanyent a diferents entitats han participat en els tallers organitzats per aquesta regidoria en aquest primer semestre. Després de l’estiu es donarà a conèixer la nova oferta de tallers que es desenvoluparan en el darrer quadrimestre de l’any, entre els que es tenen en compte, un taller de Facebook i un altre d’iniciació a l’Acces.

Aquesta segona edició del Taller de Twitter se celebrarà els dies 3,5,10 i 12 de maig, en dimarts i dijous, en horari de 19 a 20,30h a la Sal@ Gelida, del Centre d’Iniciatives Culturals (CIC).

Les inscripcions ja estan obertes i les places són limitades. Per poder assistir només cal enviar un correu electrònic a: gelida.participacio@diba.cat, tot indicant: Entitat, noms i cognoms, DNI, telèfon de contacte i correu electrònic del participant. Poden assistir dos socis per entitat.

Per qualsevol consulta podeu contactar amb el telèfon del Centre d’Iniciatives Culturals, CIC (93 779 22 15) en horari d’atenció al públic de 16 a 20h de dilluns a divendres.

Segona edició del taller twitter per les entitats